Suuli vastaanottaa ja tallentaa epäonnistuneet sähköpostilähetykset palveluntarjoajalta. Syy miksi sähköpostilähetys voi epäonnistua:
- sähköpostitilin tilan loppuminen
- sähköpostiosoite on väärä (kirjoitusvirhe)
- sähköpostiosoitetta tai -palvelinta ei ole enää olemassa
Käyttö
Työkaluvalikosta löytyy painike Epäonnistuneet lähetykset. Painikkeen takaa löytyy näkymä josta pääsee kolmeen eri listaukseen:
- sähköpostilähetykset
- laskulähetykset
- maksumuistutuslähetykset
Listauksissa näytetään vastaanottajan sähköpostiosoite, virhetieto, aikaleima ja kuittauspainike. Näiden lisäksi lasku- ja maksumuistutusnäkymien kohdalla näytetään linkki kyseiseen laskuun tai maksumuistutukseen.
Virhetietosarakkeessa on tarkempi tieto siitä, miksi sähköpostilähetys on epäonnistunut.
Kuittauspainike poistaa virheen Suulin tiedoista. Eli esimerkiksi virheellisen sähköpostiosoitteen korjaamisen jälkeen kuittauspainikkeella saadaan virhetieto "kuitattua" listalta. Lasku- ja maksumuistutuslähetysten kohdalla kuittaaminen poistaa kaikki kyseiseen laskuun tai maksumuistutukseen liittyvät rivit listalta. Sähköpostilähetysten kohdalla kuittaaminen poistaa listalta kaikki rivit joissa on sama vastaanottaja.